torstai 30. lokakuuta 2014

Häkellyttäviä uutisia!


Moi taas kaikki! Onko siellä enää edes ketään lukijoita vai onko kaikki siirtyneet jo muiden blogien maailmaan? Toivottavasti ette oo ihan unohtaneet mua! Mä tiedän, että sanoin aiemmin lopettavani tän blogin, mutta tänään tuli sellainen fiilis, että mun on pakko taas postata! Muistatteko ihanan Ismetin, jonka jouduin jättämään Turkkiin?

Me mennään naimisiin!! ♥ Se tuli käymään täällä Virtauksessa (siis Turkista asti!) ja pyysi mua vaimokseen. Menin ihan hämilleni ja halusin eka miettiä asiaa, mutta kyllä musta sitten miettimisen jälkeenkin tuntui siltä, että Ismet on just se ihminen, jonka kanssa haluan jakaa loppuelämäni. Eli mä sanoin kyllä ja me ollaan nyt sitten virallisesti kihloissa. Tai ei vielä ihan virallisesti, koska meidän pitää mennä Turkkiin, jossa molempien vanhemmat hyväksyy pienellä rituaalilla meidän liiton ja antaa siunauksensa. Turkissa on itse asiassa kaksi vaihetta eli ensin tulee esikihlaus, sitten vasta virallinen kihlaus ja lopulta sitten se avioliitto. Vaikkei tää siis ihan virallista vielä olekaan niin mulle se kuitenkin on jo täyttä totta – jotenkin todella omituinen, mutta silti niin onnellinen fiilis! :) ♥

Halutaan edetä Ismetin kanssa nyt ihan rauhassa, mutta kyllähän niitä häitäkin täytyy alkaa jo vähän miettiä. Ehkä isoimpana päätöksenä meillä on se, että pidetäänkö häät Turkissa vai Suomessa vai ehkä molemmissa niin, että meille tulee kaksi juhlaa? Ja miten osataan yhdistää kahden kulttuurin perinteet yhteen juhlaan? Mä kyllä tavallaan haluaisin pitää ne häät Turkissa, koska siellä me on tavattu ja se on tavallaan mun ja Ismetin yhteinen maa. Oon myös kuullut jonkin verran turkkilaisista häistä ja ne kuulostaa aivan ihanilta! Turkkilaisiin häihin liittyy tosi paljon erilaisia perinteitä ennen häitä ja itse hääjuhla saattaa kestää monesti kolmekin päivää. Erilaiset perinteet ja rituaalit on mun mielestä tosi mielenkiintoisia ja niiden kautta tulee varmasti enemmän sellainen tunne, että siirtyy elämässä seuraavaan vaiheeseen verrattuna siihen, ettei niitä olisi.

Musta tuntuu, etten osaa nyt edes ajatella tai kirjoittaa mitään, kun oon vain niin onnellinen. Oon katsellut netistä ainakin miljoona turkkilaisia häävideoita enkä malta odottaa, että päästään suunnitelmissa itsekin vauhtiin! Tässä yksi mun suosikeista:


Rakastunein terveisin
Anni

4 kommenttia:

  1. vitsit oot anni/anette ihana persoona

    VastaaPoista
  2. Saisit enemmän kommenteja jos olis anonyymeillekkin oikeus kommentoida:) Ja juu ihana persoona :)
    Pitäis rupee aktiivisemmin tätä blogia lukemaan joten enemmän postauksia!

    VastaaPoista
  3. Westlife - Beautiful in White: http://youtu.be/XRuDQ6aYeD0

    VastaaPoista
  4. Oi Anni ja Ismet sopii niin hyvin yhteen ♥

    VastaaPoista